loading...
امنیت اطلاعات
تبلیغات

برتینا

admin بازدید : 96 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

avast_antivirusآنتی ویروس avast امنیت اینترنت 2015 فراهم می کند آنتی ویروس کامل، ضد جاسوس افزار، ضد اسپم و حفاظت فایروال، در حال حاضر توسط آنتی ویروس avast جدید تکمیل! فن آوری SafeZone. آن را ایجاد دسکتاپ های مجازی جدا شده، نامرئی به هر حمله ممکن است، که در آن شما می توانید خرید آنلاین و بانکی خود را امن انجام دهد. آنتی ویروس avast! SafeZone جدید (تمیز) دسکتاپ باز می شود به طوری که برنامه های دیگر نمی بینیم چه اتفاقی می افتد - و آن را بدون سابقه برگ یک بار آن را بسته است.

admin بازدید : 110 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

avast_antivirusآنتی ویروس avast آنتی ویروس نرم افزار 2015 فراهم می کند حفاظت از ویروس کامل برای کامپیوتر شما. موتور آنتی ویروس است که توسط ضد جاسوس افزار، دیوار آتش و ضد اسپم ماژول تکمیل برای شما محافظت در برابر فیشینگ طرح، سرقت هویت و ویروس وب اینترنت توزیع شده است. به روز رسانی خودکار برای راحتی کاربر و ایمنی بیشتر است. رتبه کاربر بالا در میان نرم افزار رایگان آنتی ویروس. آنتی ویروس avast رایگان آنتی ویروس 2015 شامل یک موتور شناسایی نرم افزارهای جاسوسی.

admin بازدید : 315 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

BullGuardبولگارد حق بیمه حفاظت 2015، ساده به استفاده از مجموعه کامل امنیتی است که شما محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب، سرقت هویت، تقلب مالی، نشت اطلاعات آنلاین و شما کمک می کند فرزندان خود را امن در شبکه های اجتماعی حفظ است. این است که در مجموعه امنیتی برنده جایزه ما که شما حفظ از تهدیدات آنلاین مانند هکرها، اسپم ها، ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی، و در حال حاضر ویژگی های جدید و منحصر به فرد است که شما بهترین حفاظت از هویت و رسانه های اجتماعی حفاظت را بر اساس. بولگارد حق بیمه حفاظت 2015 با رابط کاربری ساده و شهودی فراهم می کند حفاظت از بالا به امتیاز آنتی ویروس، به عنوان توسط آزمایشگاه های آزمون مستقل اثبات رسیده است.

admin بازدید : 157 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

BullGuardبولگارد اینترنت امنیت 2015 فراهم می کند راه حل کامل امنیت اینترنت است که به شما، خانواده شما و کامپیوتر شما محافظت از تهدیدات آنلاین. نرم افزار همراه با بهترین ابزار امنیتی به سادگی شما را از ویروس ها، جاسوس افزارها، اسپم، فیشینگ، سرقت هویت، تقلب در کارت اعتباری و هکرها محافظت می کند. فن آوری برنده جایزه با لایه های حفاظت چندگانه تضمین نرخ گرفتن ویروس برتر - به عنوان توسط آزمایشگاه مستقل شهادت دادند. رابط کاربری زیبایی ساده باعث می شود مدیریت امنیت خود را آسان است.

admin بازدید : 93 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

Outpost Security Suite Proپاسگاه امنیتی سوئیت نرم افزار 9 حفاظت اینترنت جامع همه در یک برنامه شامل آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، ایمنی و ابزار وب دفاع فعال است. این یک ترکیب قوی از برنده جایزه دیوار آتش، سریع و موثر ضد تروجان، کاسپراسکای شخصی و ماژول هاست حفاظت فعال برای دفاع در برابر اکثریت از خطرات اینترنت است.

admin بازدید : 83 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

Outpost Firewallپاسگاه فایروال نرم افزار 9 یک دیوار آتش شخصی پیشرو با ضد جاسوسی، دفاع فعال و ابزار مرور امن است. پاسگاه فایروال نرم افزار یک زرادخانه برتر از دفاع در برابر نفوذ PC فراهم می کند.

admin بازدید : 93 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

ZoneAlarmفایروال رایگان ZoneAlarm یک نرم افزار رایگان است که بلوک های هکرها و جلوگیری از ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی از سرقت اطلاعات شخصی شما و ارسال آن به اینترنت است. همچنین، امکان کار با هر نرم افزار آنتی ویروس. محافظت از خود را با بهترین تکنولوژی دیوار آتش چند لایه است. ZoneAlarm را مزاحمان را نگه می دارد، محافظت از کامپیوتر خود را به هسته می کند و شما به هکرها نامرئی.

admin بازدید : 120 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

ZoneAlarmZoneAlarm را 2016 صنعت کامپیوتر و اینترنت پیشرو نرم افزار امنیتی برای خانه و رایانه های کسب و کار کوچک و شبکه فراهم می کند. تضمین حفاظت برای کامپیوتر شما، مرورگر خود را، و داده های خود را از ویروس ها، جاسوس افزارها، حملات فیشینگ و دیگر با محصولات پیشرفته نرم افزار امنیتی کامپیوتر.

تبلیغات

متفاوت ترین سرویس سایت ساز

حذف سایتهای اسپم،مخرب و تبلیغاتی از نتایج جستجو گوگل

شناسایی افراد مخفی در یاهو

تعداد صفحات : 186

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آنتی ویروس محبوب شما (2016)
    تبلیغات خیریه

    موسسه خیریه محک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1852
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7564
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 528
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 3,480
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 84,904
  • بازدید کلی : 2,680,268
  • الکسا